Vzkazy, diskuze, kniha návštěv...

Pulzni regulator

Svata 13.10.2017
Dobry den / ahoj. Chtel bych poprosit, zda je mozne zaslat ci uverejnit schema pulzniho regulatoru z clanku zde: http://tt120.webnode.cz/products/pulsni-ovladac/ ?
Puvodni stranky p. Bani ( http://www.volny.cz/mtbbus/) jsou pryc, a na presunutych strankach jiz nic o pulzni regulaci neni.

Fotogaléria

Ivor Tomana 05.05.2016
Krásny svet 120 krát zmenšený.....len tak ďalej.

Analogový ovladač s měřením

Martin Kaštánek 01.09.2015
Dobrý den, posílal jsem Vám mail s dotazem ohledně analogového ovladače, ale nepřišla mi od Vás žádná odpověď. Mohl byste se mi ozvat? Děkuji.

S pozdravem
Kaštánek

rada

pavel plzen 14.06.2015
zdravím dostal bych radu ohledně zapojení spínacího a časového relé? jsou to klasická komunistická relé velikosti tt dékuji

Re: rada

Zlámalík 22.06.2015
Zapojení spínacího relé kat. č. 8410 zde: http://mujweb.cz/gerza/spinaci_rele.pdf - jde o dva nezávislé přepínací kontakty A a B, přestavované cívkami 1 a 2. Cívky jsou zapojeny mezi kontakty 1 a R a mezi 2 a R. Po přestavení do pozice 1 je spojeno A-A1 a B-B1, v pozici 2 pak A-A2 a B-B2. Pozor, koncové vypínání nebývá spolehlivé, cívka se při trvalém přivedení proudu utaví.

Zapojení časového relé kat. č. 8420 zde: http://goo.gl/NXXVXj - mezi svorkami 3 a 5 je ohřívací spirála, mezi svorkami 2 a 5 je zapojený kontakt, který je ve studeném stavu rozepnutý a po ohřátí bimetalu se sepne. Čas se nastavuje točítkem a závisí na jeho poloze a na proudu, protékajícím ohřívací cívkou.

Re: rada

pavel plzen 26.06.2015
děkuji...

Překvapení

snowwolf 19.04.2015
Ahoj Jirko
Jsem rád,že jsem zabrousil na tvoje strány.Mám vytipované své oblíbence,které navštěvuji a nečekal jsem,že narazí m na kvalitu s jakou vedeš a aktualizuješ svůj web.Dávám si tě do oblíbených..

Re: Překvapení 1

Jiří Hofman 08.03.2016
Provedl jsi skvělou práci ,je to super. Maš cit přest skutečnost do modelu.

Kocour

jirka 21.02.2015
Ahoj, někde jsi psal, že hodláš dělat na nové DPS pro osvětlení do kocoura, pochopil jsem, že pro digitál...možná by ses s tím nemusel zdržovat, to už je vymyšleno a vyrobeno, koukni na článek stavby malého hektora s hnaným pouze jedním podvozkem na www.mojett.cz.

Re: Kocour

Zlámalík 24.02.2015
Ahoj a díky, to je telepatie - už jsem s Martinem dohodnutý. Úplně původně jsem to chtěl řešit trochu jinak, pak mi ale došlo, že dokonalost nevylepším a Martinovi jsem proto minulý týden napsal. Pokračování brzy...

Re: Re: Kocour

Jirka 01.03.2015
No já si náhodou někde všiml, že jsi se o tom zmiňoval...tak proto, myslím že by to byla zbytečná práce, ty jeho desky jsou naprosto perfektní, už jich pár mám a jsem nadmíru spokojen. V tom článku o stavbě hekttora jsem použil dekodér Kuehn N045, ale když se použije Zimo, tak se ještě rozšíří možnosti přepínání. Tu desku navrhnul tak univerzálně, že se dá použít prakticky pro všechny mašiny...teda brejlovec má zcela jinou. Tak se měj a těším se na pokračování.

Nástupiště

Milan 26.12.2014
Ahoj,
původně jsem chtěl na svém kolejišti pouze sypaná nástupiště, ale ta tvoje vypadají tak skvěle,
že do nich půjdu také. Díky za inspiraci a ať se dílo daří .

agitka

Pavel Bureš 13.11.2014
Nádherná práce...Az se mi tají dech, kdyz prohlizim fotky...jen jednu vec bych pridal: Ctvrty rozmer modulovky. Postavit tomu poradny ram a hura do vysky treba 1,3 nebo 1m...Spojeni s nejakym modulovym klubem (a ze uz jich u nas je hafo), jizda zivych souprav dle GVD, temer realna zeleznicni doprava strojvedoucimi, stanice obsazena vypravcim, bzuceni telefonu...by tu nadhernou praci jeste umocnilo ^2.
Ale uznam, ze cestovat s moduly, stavet to v telocvicne a pak zase bourat, ridit se nejakymi pravidly...ne kazdy to tak ma...Traina jsme k tomu taky nepresvedcili! Tak alespon pane kolego nekdy zavitejte k nam na navstevu!
Zdravi
Pavel Bureš
Zababov
pavel-tecka-bures-zavinac-email-tecka-cz

Re: agitka

Zlámalík 19.11.2014
Díky! Myslím, že jsem spíš "tvořič" než "jezdič", ale co není, může být. Za pozvání každopádně děkuji, rád se podívám. Jak to bude možné, ozvu se mailem.

Táhlo

Stan 27.02.2014
Dobrý den, chválím pěkné stránky i kolejiště. Rád bych se zeptal, jaký drát jste použil na táhlo k výhybce a na páku. Zmiňujete se pouze o průměru. Rád bych si takový přestavník zhotovil, ale nevím, jaký drát mám objednat. Děkuji

Re: Táhlo

Zlámalík 28.02.2014
Drát je mosaz. Objednáno u Litomyského (http://www.litomysky.cz/mat/msop.htm). Trubička tamtéž. Info do článku doplním, a díky za pochvalu.

Skvělé

Zd. Procházka 04.01.2014
Nakoukl jsem, abych viděl pozadí člověka z jedné diskuse, a zalapal jsem po dechu že ty fotky nejsou reálné kolejiště, jak je to udělané uvěřitelně a hezky... Také jsem kdysi měl modely (TT), mám na to velmi osobní vzpomínky, ale když jsem od dědy dostal pár elektrických výhybek odbočil jsem k řízení a elektronice a už se nevrátil, takže místo abych sloužil jako mašinfíra musím dělat počítačového milionáře... Zpět k Vašemu kolejišti - je skvěle provedené!

Re: Skvělé

Zlámalík 19.01.2014
Díky, já se tedy zatím držím analogu - že bych to ještě změnil? :-D

Rozměry

Petr Klemš 26.10.2013
Zdravím pana MODELÁŘE. Měl bych asi i docela hloupý dotaz. Opravdu jsou oba nádražní segmento - moduly rozměrově 34 x 180? Předem děkuju za odpověď.

Re: Rozměry

Zlámalík 29.10.2013
Ano, dohromady je to 34 x 180, tedy každý z nich 34 x 90, z toho lišta s vypínači je široká 4 cm.
Pozor, pokračování se chystá! Budou to dva kusy vedle sebe, obsahující vlečku, obkrouženou vratným obloukem tratě. To celé bude připojené ke stanici polovičním segmentem s odbočením vlečky. Založím asi článek s vizualizací, abych nalákal davy :-)

Re: Re: Rozměry

Petr Klemš 03.11.2013
Děkuju za odpověď. Podle fotek se to nechce ani zdát, že ty nádražní segmenty jsou těch rozměrů.
Co se týká té vizualizace a založení článku, jsem určitě pro. Myslím, že nejsu jediný, koho by to zajímalo a rád se i něčemu novému přiučí.
Přeju spoustu dobrých nápadů a ještě více návštěvníků těchto stránek.

Fotogalerie

milan ferdián 23.10.2013
Zdravím,po dlouhé době vidím opět dobře zpracovanou stanici.Je mi jasné,že ještě není komplet hotová a určitě ještě přijde vyšperkovat detailami.Takže kolego píšu za jedna mínus ;-))).Těším se na další pokračování.
Milan Ferdián

Re: Fotogalerie

Zlámalík 25.10.2013
Pane kolego, děkuji za uznání a slibuji, že na tu jedničku to dotáhnu!

Podpírané styky.

Polabský 28.09.2013
Vážený kolego, ve Vaší kuchařce zmiňujete úpravu styků " že jsou ve skutečnosti vždy podepřeny dvojicí pražců", nikolivěk. Delší dobu tomu tak již není, odhadem tak čtyřicet let, protože dva pražce vedle sebe nelze strojně podbít podbíječkou a ani ruční podbití není proveditelné kvalitně. Pokud to ještě někde tak je, tak to zpravidla nejsou dopravní koleje.
Jinak chválím úroveň Vašich stránek, snad to pomůže i v jiných velikostech :-) !!

Re: Podpírané styky.

Zlámalík 28.09.2013
Díky, opraveno. Člověk se stále učí.

Re: Podpírané styky.

Milan 28.11.2013
Ahoj, podpírané styky kolejnic se na hlavních tratích nevyskytují, ale na vedlejších tratích ano a to i
na širé trati a ve stanicích na dopravních kolejích. Rád fotím železnici a na hodně fotkách tato skutečnost je.
Jinak moc pěkná práce ,super fotečky , at se ti práce daří , Milan

Přidat nový příspěvek